CZ / EN

IT outsourcing

Tato služba poskytuje kontaktní místo pro zadávání a evidenci požadavků zákazníka.

  • Je to naše nejvíce využívaná služba
  • Naši zákazníci nás vnímají jako ty, co jim pomáhají, ne jako neochotné IT oddělení.
  • Nízké reakční doby - jsme schopni garantovat reakční doby již od 60 minut. Mnohdy máme reakční dobu i kratší a zdarma, pokud jsou technici volní.
  • Služba on-call - máme tzv. službu oncall, kdy vždy alespoň jeden technik je na telefonu a připraven do 60 minut pomoci. Mimo pracovní dobu, o víkendu, o státních svátcích. Vždy 24x7, tedy 24 hodin, 7 dní v týdnu.
  • Účtování po 15 minutách - naši práci účtujeme po 15 minutách. Přijde nám to tak férové.
  • Víte, za co platíte - spolu s fakturou vám vždy dodáváme výstup z našeho helpdesk systému. Ten obsahuje všechny informace o provedené práci. Jako třeba: pro kterého uživatele byla práce vykonána, od kdy do kdy trvala, co přesně se dělalo.

Evidence případů přináší tyto výhody:

  • Pohodlí - všechny vaše požadavky jako jsou technické požadavky, dotazy atd. zadáváte na jedno místo nebo posíláte na jednu emailovou adresu. Nemusíte tak přemýšlet na koho je nejlepší se obrátit. Jestli má daná osoba službu, jestli je/není v práci, jestli je na dovolené, atd.
  • Rychlé řešení - váš požadavek je přiřazen aktuálně volnému technikovi.
  • Přehlednost - všechny vaše případy vidíte v našem online systému. Včetně veškeré komunikace, popisu provedené práce, navržených řešení, dalších kroků, atd. Vše přehledně chronologicky seřazené.
  • Sdílení informací - vše ohledně vašeho případu je na jednom místě. Komunikace, způsoby řešení, další kroky, atd. Pokud je tedy třeba, aby případ převzal jiný technik, může snadno navázat tam, kde předchozí technik skončil.
  • Eskalace - pokud budete potřebovat eskalovat případ na vyššího technika, můžete to udělat tak, že váš požadavek odešlete emailem jako odpověď na daný případ.

Servisní zásahy na místě

V případě závažných problémů, které není možné vyřešit vzdáleným dostupem, jsme schopni tuto situaci řešit příjezdem technika na místo v krátkém časovém horizontu.

Servisním zásahům lze předcházet pravidelnými profylaktickými prohlídkami. Spolu s funkční topologií sítě a nepřetržitým vzdáleným dohledem (24x7x365) jsou velmi účinným nástrojem k zajištění spolehlivosti a bezporuchového chodu celé sítě. Prováděné profylaxe tak umožňují včasné odhalení potencionální nebo latentní poruchy.

Chci nezávazně poptat

 

8